cansutekgul Doktor yazdı ama söylemedi kaç ml olduğunu 5ayı bitti bebeğimin siz kaç ml veriyorsunuz ?
temucin cansutekgul ben bestiron kullanıyorum kilosuna göre damlatıyorum kilo başı 1 damla veriyorum yani