Kızlar merhaba. Oğlumun Çok burnu tıkalı 😞 serum fizyolojik verip aspiratörle çekiyoruz ama yine de rahatlamıyor. Emerken rahat nefes alamadığı için emmek istemiyor. Burnundan nefes alamadığı için de çok huzursuz. Uyuyamıyor, sürekli uyanıyor. Soğana karanfil batırıp yanına Asın demişlerdi, onu da yaptım ama bi değişiklik yok maalesef. Yapabileceğim bir şey var mı? Deneyip tavsiye edeceğiniz? Bu Arada oğlum 9 aylık. Ek gıda alıyor yani burnumu temizlemeye yardımcı bi yiyecek içecek tavsiyesi varsa o da olur. Şimdiden teşekkürler 🙏