Kızlar bebeğim 3 aylıkken çocuk doktorumuz kafamızı 40 olarak ölçtü. Sağlık ocağı 37 ölçtü.(2 ay kontrolünde 38 ölçmüşlerdi o daha ayrı bir şey.)
Şimdi 4 aylık için henüz çocuk doktoruna gitmedik ama sağlık ocağı bu sefer 38 ölçtü. Yani resmen 3 aydır kafasını aynı ölçüyorlar. Ben evde kendi mezuramla ölçtüğümde 41 çıkıyor. Çocuk doktoruna tekrar götüreyim mi bunun için? Kendime biraz kuruntu yaptım