metehan2 7 aylık olacağız ve hala bir düzenimiz yok. Ne versem ne vermesem elim ayağıma dolaniyor. Anne sütünü yeterince veriyor muyum ek gidayi fazla mı veriyorum diye düşünüyorum hep. Bi fikirrr??🤷🏻♀️
Ikrazumra19 metehan2 zamanla oturur bu kadar dert etme zaten tadimlar yeni bitmistir yavastan kahvaltiya basla o kadar kasmana gerek yok🤗
Balkizannesi metehan2 ana öğün anne sütü veya mama ara öğünlerinde tadımlık yoğurt meyve sebze püreleri verebilirsiniz doyumluk değil tadımlık olmalı
Feride05 Gerçekten çok zor bi dönem şahsen benim için her gün kafm patlıyo bir de süt ve süt ürünleri alerjimiz var her şeyin içinde de yoğurt peynir var 🤦🏻♀️Allah yardımcımız olsun 🤲 deneyimli anneler bize yardım edin 🌸😃