Bugün bebeğim tam 1 aylık oldu ve sağlık ocağına kontrol için gittik, 3.540 gr doğmuştu şuan ise 3.850 gr olmuş, boyu 50 cm di şuan 57 cm olmuş, hem anne sütü alıyor hem mama veriyorum ama neden kilo almamış olabilir, biraz ishal gibi doktora götüreceğim ama kötü bir şey çıkar diye korkuyorum 😔