Kızlar, bugün bebişin muayenesi vardı. Doktor 2 ayın kilosunu almış neredeyse bir ayda , mamaya gerek yok gibi duruyor aslında dedi. Zaten azaltmaya çalışıyordum mamayı sütümün daha çok geldiğini düşündüğüm için.
Şimdi sorum şu:
Mesela bizimki 2 kere emdiyse 3.de emdikten sonra aranmaya devam ediyor, ben de o zamanlarda ek olarak mama veriyorum. Anne sütü yerine mama verdiğim olmuyor yani. O ek olarak verilen mamayı nasıl kesebilirim? Ya da emzirdikten sonra sağayım diyorum memede kalanlar varsa onları toplayıp en azından o arandığı anda mama yerine anne sütü vermiş olurum ama ona da fırsat olmuyor. Aynı durumda olan var mı? Bir de 2 aylık bebekleriniz ne sıklıkla emiyor? Siz nasıl çözümler buldunuz?
(MAMA KÖTÜ OLDUĞU İÇİN DEĞİL GEREK OLMADIĞI HALDE BIRAKAMADIĞIM İÇİN BU BAŞLIK AÇILMIŞTIR, TEŞEKKÜRLER 🥸)