selly0606 hiç isyan etmedim, edemedim zaten. Rabbim verdi, Rabbim aldı.. Ama içim parçalandı, yaşadıklarım sanki kabusmuşta ben uyanmayı unutmuşum gibi. Rabbim kimseye bu acıyı yaşatmasın. Bi kere kokusunu duyamadım, bi kere görüp dokunamadım, melek kızım benim inşallah bigün kavuşucaz, ben artık o gün için yaşıyorum..