Kızlar merhaba bi ara şehir içi biletler 300 tl olmuştu bizde tatinciyiz diye bilet aldık ama oglum dogmamıştı ay yıl dogru ama gününü 28 yazdırmıştık ama oglum 23 martta dogdu check up yaptırırken sorun olır mu bebekte tc istememişlerdi online bilet alırken