Kızlar geçtiğimiz cumartesi gecesi saat 2 de sancılarım geldi hastaneye geldim acile nst de sancı çıktı kendi sancımda vardı ama açıklıgım 1 cm olduğu için eve gönderdiler. Bugünde kontrol günümdü doktor alttan muayane etti 1 cm yine dedi nst git hemen gel dedi. Gittim girdim baktı nst çocugun hareketleri iyi dedi sonra sen hastaneden ayrılma 1 buçuk saat yürü suyun gelirse giriş yap hemen acilden dedi onun dışında yürü dedi kafam karıştı 37+6 yım çook agrılarım var cumartesiden beri agrı sancı çekiyorum 😞 suni mi verecekler neden 5de giriş yap dedi sizce 🤷🏻♀️🥴