kanalize
Ben kullanıyorum, 6 aydır neredeyse bende kesinlikle öyle depresif bir durum oluşmadı tek kötü yani 3 aydır adetimi kesti o kadar başkada hiçbir yan etkisiyle karşılaşmadım.. uzun soluklu kullanımda bilemiyorum belki hormonlardan kaynaklı depresif bir hale bürünülebilir mantığa yatıyor.. netice bunlar hormon hapları..