semaugr Merhaba hanimlar dün dogum yaptim cok sukur. Gazimi cikardim. Ama hala gaz war karnimin ici gurul gurul ediykr we dikislerimi cok acitiyor bunun icin ne yapmam lazim yardimci olurmusunuz lutfen🤲cikarmaya calisiyom simdide cikmiyor
aycskn semaugr geçmiş olsun Allah analı babalı büyütsün inşallah 🌸👶ben fitil yardımıyla çıkarmıştım gazımı hala hastanedeyseniz hemşirelerden isteyebilirsiniz
ttgc00 semaugr bana lağman yaptılar anca öyle gaz ve büyük tuvalete çıktım zaten bunlara çıkmadan taburcu etmezler
_YanakReisinAnnesii semaugr bol bol yürüyüp hareket ettikçe daha rahat çıkacaktır. Yılmadan usanmadan yürüdüm yavaş yavaş ve gaz problemi yaşamadım. Tuvalete de doğum gecesi çıktım. Onda da yine yürüyüş ve kayısı suyu içmenin faydası olduğunu düşünüyorum. Hayırlı evlat olsun sağlıkla büyüt ❤️