Dmt-01 Şöyle eşim milli eğitimde çalışıyor masa başı yurttan gelme 6 senedir memur bir kere tayin aldık 3 sene doldu bu çalıştığı yerde daha 1 senedir çalışıyor (depremde yıkılınca başka yere geçti)
İl dışı tayin almak istiyoruz ama haberlerde filan görüyorum tayin hakları açıldı diye eşimde açılmadı diyor diyorum acaba beni mi geçiştiriyor size sormak istedim 😁