Kızlar kızımda inek sutu alerjisi çıktı deri testinde ve doktorumuz 1 ay katı diyet uygulayacağız sut ve sut ürünü içeren hicbirsey yedirmeyeceksin ve diyet sonrası kontrole geleceksin dedi randevu bulana kadar 1.5 ay oldu diyete devam ettim dün götürdüm doktora ve diyet sonunda kan istedi ve kan sonucuna göre ilerleyecez dedi ona göre gerekirse biz burda tadım yaptircaz dedi kızımın sonucu çıktı sonuç “<0.10 ” yani değerlere göre hiç yok yazıyor karşısında bu sonuca göre doktor nasıl ilerleyecek bilgisi olan ???