Merhaba güzel anneler oğlum 2 yaşında park sonrası eve gitmeden önce mikroplar ölsün diye birkaç kez kolonya sıktım sonra eve gidip sabunlu suyla yıkadım. Diş döneminde olduğu için eli hep suratında ağzında. Sormak istediğim kolonya zarar verir mi siz ne kullanıyorsunuz mikrop kapmaması için bu tip durumlarda