ranip eczaneye gidiyorsunuz, sarılık için serum suyu diyorsunuz. Yanında şırınga alıyorsunuz, iğne kısmını takmadan plastik kısmıyla bebeğinize günde 2 defa 2-3cc olacak şekilde şırınga ile ağzına verip iciriyorsunuz :) kan uyuşmazlığı nedeniyle sarılık tavandi kızımda. 8 gün mavi ışıkta yattı düşmedi, taburcu olduk, yeniden yükseldi eve Gelince serum suyu ile düştü şükür