Gamzelibulut Kızlar vücudumda çıkan morarmalar için kan verdim doktor sonuçlarda garıp var bazısı yüksek bazısı düşük çıkmış dedi o sonuçlara baktığımda kansızlık çıkıyo birkaç sonuçta kanser filan diyo bugün yıne kan verdim yarın çıkıcam başına gelen oldu mu
ygzmoms Gamzelibulut tahlil vermedim henüz ama benim bacaklarimda morariyor sağlık anksiyetem de var aşırı korkuyorum kafamda kuruyorum
ygzmoms İnternetten bakma bende öyle yapıyorum hep kötü hastalık çıkıyor tabi ihmal etmemek lazım ama korkutma kendini inşallah güzel sonuçlar alırsın
Gamzelibulut ygzmoms ya internetten tahlilde yüksek cıkan değerlerden birkaçına baktım onlarda kanser olabilir filan yazıyordu
ygzmoms Gamzelibulut Allah korusun herşey kanser çıkıyor internette basım ağrıyor yazsak beyin tümörü diyor