Nezzz_ benimki 4 yaşında, konuşmada sıkıntı yok cok sükür
şöyle söyliyim size en doğru yönlendirmeyi yapıyor. oyun terapisi ise ona, ergoterapi ise ona, dil terapisi gerekiyorsa ona yönlendirme yapıyor
dil terapisi kendi kliniğinde var mı bilmiyorum ama ergo ve oyun terapisi yapıyolar
korkma durumları oyun terapisiyle düzelicek olabilir o yüzden zaman kaybetmemeniz cok iyi olur ☺️
aslı erçakar benim gittiğim doktor