Anneler bebeğim 3600 doğdu 2 ay 10 günlük bugün aşısı vardı 7500 kilosu neredeyse 4 kilo almış anne sütü ile besleniyoruz ama ayda neredeyse 2 kilo fazla mı bakıyorum hep 5 küsür kilolar açıkçası fazla olmasının da iyi bişey olduğunu düşünmüyorum sizin nasıl kilolar