Mahinursmr oglim 10 bucuk aylik ama az once bu aylardaki bebeklerle ilgili bir yazi okudum. Ileriki donemde bizi neler bekliyor diye merak ediyorum acikcasi. Soyle diyor, 13 14. Aylarda bebeklerin azi disleri cikiyormus bu disler diger dislere benzemeyen agrili ve sancili bir donemmis. ( bizimliler neyseki bu donemde cikiyor) ayrica 13. Ayda bir atak varmis. Bu atakta bebekler evebeynlerinden gorduklerini yapmaya basliyormus. Elektrikleri acip kapatmak. Bulasik makinasina tabak koymaya calisma. Tabak kasiklari masaya goturmeye calisma gibi. Aslinda arafta kaldiklari bir donem oldugunu. Yapmaya calisip tam yapamadiklari icin agrasif ve sinirli olduklari zorlu bir surec. Bu donemde uykularda gerileme ve istahsizlik.