Hayrunisamom Bebeğim 13 aylık doktor kontrolünde bu vitaminlerin düşük olduğunu söyledi şurup ve iğne verdi bilgisi olan var mı. Ben evde neler yapabilirim kizimda sorun cikar mı ki bu değerler yüzünden 😕 bakamiyomuyum çocuğuma acaba😞
Deletedmom_107 Hayrunisamom benim kiziminda demir eksikligi vardi d vitamini eksikligide vardi ustelik duzenli olarak d vitamini verirdim demir ilacini aksatmazdim hala duzelmeyince bunlarin dozunu artirdim bide arastirdim neler yedirmeliyim diye duzeldi simdi sukur
Deletedmom_107 Hayrunisamom b12 icin kirmizi et yedirilmeli diye biliyorum yine sizde bi bakin ilaclari duzenli verin beslenme ile destekleyin ama. roka ispanak yumurta ciger bunlarda demir eksikligi icin iyi geliyo. d vitamini zaten doktorlar 2 yasa kadar damla seklinde olanlardan kullanin diyolar bolca gunese de cikarmak yazin zaten d vitamini aliyolar o sekilde de
Mrvsmt2502 Hayrunisamom kırmızı et ciğer tüketmeli kuruyemiş yemeli pekmeze limon sıkıp üstüne su ekleyin gün içinde onu verin ayrıca öğle vakti 10 20 dk güneşe çıkartın yararlı ışınları öğle vakti alır
Hayrunisamom Deletedmom_107 bizimkide düşük gelmiş o yüzden onları bırakın ben yüksek olanından yazdım dedi onlara başlattı bugün.. bide iğne var tabi