jasminegms sütünüz varsa mamaya başlamayın, biberona hiç baslamayin, bebeğinizin en iyi alacağı onu en iyi toparlayacak şey mamadir 7.5 aylık premature ikiz annesiyim doktorumuz hala anne sütünü arttır mamayi keseceğiz deyip duruyor anne sütü olmasa bu hallerde olmazlardi diyor, mama karşıtı degil ama sütün varken ne gerek var diyor ve mama vermek sütünüzü azaltacak çok pişman olursunuz