hamzacanim Oğlum daha 2.5 yaşında temmuzun sonu ameliyat olacak çok korkuyorum başına gelen varsa herhangi bir önerisi var mı benim oğlum çok hareketli bir çocuk ameliyattan sonra nasıl olacak hiçbir fikrim yok çok telaş ediyorum endişeliyim .
-ikizlerim- hamzacanim merhaba acaba ameliyat sebebi nedir benim oğlumda takipli kalbinde delik var boyutu çok küçük fakat kapakcigin hemen dibinde olduğu için zarar verme durumunda ameliyat dediler 😔 bu arada Allah’ım sağ saglim evladınızi size bağışlasın umarım ameliyat sorunsuz geçer upuzun ömrü olsun 🤲
efecikgnr hamzacanim çok geçmiş olsun yaşı olduğu için benim bebeğe nazaran 1 yada 2 gece y.bkimda kalır . Oda sizde yanında olursunuz Allah’ın izniyle amelyat başarılı gectimi . Tek sıkıntı balgam atması tabi sırtına pat pat yaparsınız hızlıca Allah’ın izniyle bı hafta içinde taburcu olursunuz. Havalar sıcak önden açılıp kapana bilen üst alın bol bol Allah’ın izniyle atlatır
-ikizlerim- hamzacanim inşallah çok güzel geçer ameliyatı rabbim evladiniza sağlıklı sıhhatli uzun ömürler versin 🤲
2018annesi merhabalar cok gecmis olsun benimde kizim ameliyat olcak temmuz sonu siz nerde takiplisiniz