tunbul Kızlar 2.ay aşısını oldu ama aşırı ağlıyor 2 saatir huysuz çocuk napmam lazım ateşi çıkarsa mor calpol verebilirmiyim sizce doktorunuz ne demişti sağlık ocağındaki kadın fitil ver kalpol olmaz demişti fikir almak istedim 🙏🏻
Sin21 tunbul neden olmazmış ben kullanmıştım sanki verem aşısı olması lazım 2. Ay aşısı ağır bir aşıydı yüne de üstte kalsın tam hatırlayamadım
onefinemom tunbul biz de bugün aşı olduk , hemşiremiz ateşi olursa 6 saatte bir yarım ölçek calpol verebilirsin dedi (2.5 ml oluyor)
caylavyu tunbul 6 aydan önce ilaç vermedim doktorumda önermedi. Bol bol emzir emmiyorsa memede kalsın kokunla sakinleşir koynunda uyusun
sbo24 tunbul biz de bugün olduk hem doktorumuz hem de sağlık ocağında günde üç defa bir çay kaşığı calpol verebilirsiniz dediler
babyboy_35 tunbul ben vermiştim hatta gitmeden önce çay kaşığıyla calpol verdim ağzı çalkalansın diyede bir çay kaşığı kaynatılmış soğumuş su vermiştim
Sedaalya tunbul bence fitil verilmemeli asıl. Calpol verebilirsiniz biz vermiştik doktorumuzun onayı ile
onefinemom aysekaran07 yarım ölçek dedi bana hemşire sonra da 2.5 ml yani diye ekledi. Ben şırınga ile verdim , ölçeklerden hiç anlamadığım için 🥲 beceremiyorum
uykusersemi Bebeğin kilosunun yarısı kadar diye biliyorum ölçü olarak. Biz de ikinci ay aşımızı olduk dün. Ateşimiz yok ama epey huzursuzluğumuz vardı bugün bir çay kaşığı kadar calpol verdim