Geldiyse gidip alayım pazardan canolar geçen kış öldüm VİŞNEm hiç yoktu
canimoglum_01 evet ben geçen hafta aldım kilosu 60₺ diye hatırlıyorum
canimoglum_01 geldi geldi gecer bile
happypoy aboo pahalı ya