Merhabalar 10 aylık olmak üzereyiz anne sütü alıyor ama ek gıdaya başladığımızdan beri hala hiçbirsey yemiyor yemek istemiyor ya nasıl yedireceğim hiç bilmiyorum kaşığı uzattığım an kafa sallıyor ağlıyor istemiyor bir tek karpuz kavun yiyor onuda hergün veremiyorum 💩 sorunu oluyor. Nasıl yedirebilirim yani ne yapsam yer fikri olan yardımcı olabilecek var mı?