aysen67 Merhaba, 45 günlük bebeğim 2 saatte bir 90cc mama yiyor. Sizce çok mu? 5 gün öncesine kadar 3 4 saatte bir mama verip arada emziyordum ama şimdi durmuyor. Mecbur 2 saate düşürdüm sütüm 30 cc zor geliyor :(
aysegul_my aysen67 benim ilk cocuğum oğlum 3 saatte 40 cc zor icirirdim ikinci cocugum kizım 1 bucuk bazen 2 saatte icmek istiyodu anliodum aclik aglamasini 50 cc veya 60 cc iciyodu bisi olmadi suan sadece biraz tosuncuk oldu 7 ay 20 günlük her bebegin doyma sıklığı farklıdir nasil isterse ver
Jessicaana aysen67 yani iki saatte bir hiç sütü olmayan bir insanın vermesi gereken süre bence bebeğiniz gazı olduğu için ağlıyor olabilir boş dünyaya adapte olamıyor henüz karnıma sık sık masa yapın elinizle aşağıya doğru yavaşça ittirerek ayaklarını bisiklet masajı gibi ama sürekli mama vermeyin sütünüz varsa sık sık emzirn
aysen67 Jessicaana haklısınız ilk bebeğim, aç bırakıyormuş gibi hissediyorum sütüm az olunca. Böylede üst üste olacak. Acemi annelik zormuş 🙄🥹
Jessicaana aysen67 bende yeni anneyim 3 buçuk aylık bebeğim var olabilir herkes herşeyi bilmeyebilir ama her agladiginda mama vermeyin lütfen emmese bile göğsünüze koyun kokunuzu alsın ılık duş aldırın masajlar yapın daha yeni yeni birrbirinize alışıyorsunuz siz ona oda size bir kaç aya rahatlarsiniz inşallah 🌸