Deletedmom_223 tunbul bizde 3 gün önce olduk aşırı huysuzdun biraz calpol verdim ağrısını alsın diye sizde verin bence bişey olmaz
peraninnannesi tunbul biz de dün olduk yavrumun ağrısı var belli ateş çıkmadan verme dedi ama dayanamadım verdim sonra güzelce uyudu kuzum. Bence 1 çay kaşığı verin. Geceden beri ateşi 37.5 4 saatte bir ateşi çıkınca yine calpol veriyorum.
aysegul_my tunbul ağrisi vardir aşı yerleri acıyodur ates olmasa bile agri kesici calpol verebilirsin
melamu tunbul bizde dün olduk ateşi 37.6 ya çıktı calpol verdik bi çay kaşığı indi şu an ateş olarak iyi ama bizimki de huysuz dünden beri maalesef:(
Deletedmom_223 tunbul bizim sağlık ocağı hemşiresi ateşi olursa ver dedi baktım hafiften ateş oluyor biraz da huysuz verdim vala.size karışamam tabi siz daha iyi bilirsiniz
melamu tunbul fitil önermemişti bizim hemşiremiz calpol çay kaşığı ver dedi ateş olursa. Geçmezse 5 saat sonra tekrar verirsn demişti. Huysuz olcak ona yapacak bişe yok demişti
onefinemom tunbul biz de bugün olduk, hemşire ateşi olursa 6 saatte bir calpol verebilirsin yarım ölçek dedi (2.5 ml)
busradonat tunbul biz de bugün olduk , calpol verdim rahatladı siz bilirsiniz ama ağrısını da alır rahatlatır