Cnprtk Bebeğimle 2 ayı doldurduk ama düzeliceğine daha da huzsuzlaştı çok sık ağlıyo uyumuyo ilk 2 ay daha iyiydi sizin bebişler 3. Ayda ne durumda
Zeliha23 Cnprtk bebegim suan 2 ay 21 günlük ve evet uykusu kotu 3 e 4 e kadar dalamıyo 10 dakka da bir kalkıyo huysuzlanıyo gündüzleri kucak istiyo ayakta durmak istiyo cok yoruluyorum
tugbis12 Cnprtk bebegim 3 ay 4 günlük bizdede bi huzursuzluk bi ahladimi susmuyo atak mi acaba ne zaman geçer acaba 🤔🙄 kucakta dolasmak yere koyunca bagiriyo bi aglama kucaga alinca susuyo bi iş güç yapamiyorum evde
sdsd meme reddi başladı 2.5 aylıktan sonra yatmak istemiyor çığlık atıyor, ayakta birini görünce beni al diye bağırıyor resmen 😂 gece uyumamak için direniyor.banyodan sonra kıyafetlerini giydiremiyorum krize girmeye başladı vs vs
Poyraz-bebek21 Cnprtk maalesef bilmiyorum internette atak hesaplama diye yazın bi site çıkıyor hesaplıyor.com ordan bakabilirsiniz
Mukaddes34 Cnprtk benim oğlum 5 gün sonra 4 aylık olacak daha kötüoldu huyu suyu gece uykusu bi dert oldu