Merhaba, bu bölgede cocukla tatil yapan oldu mu? Biz çocuğumuz yokken gittik çok beğendik ama denizi biraz dalgalı olduğu için sizlerin tecrubelerinizi merak ediyorum. Her şey dahil otel olması isimizi daha kolaylaştırır ama farkli fikirlere de açığım, mekan, restoran,otel, plaj gibi