Ecebaby benim kızım 29 Ekim doğumlu sunan 9kg ve boyu 70cm. Ek gıdayi hiç sevmiyor ne denediysem olmadı , daha çok memeye düştü. Altta 2tane dışı çıktı ve üstten de gelmeye başladı. Günde 3 uyku yapıyor , desteksiz oturuyor , sağa sola ve yuzustunden sırt üstüne dönüyor , emekleme konusunda çok tembel ancak belinden tutunca ayakları yere tam basıyor ve adım atmaya çalışıyor. Oyuncaklarının arasından istediği oyuncağı arayıp seçip alıyor. Sosyal bir bebek oldu, bizden farklı kişilere gülümsüyor,iletişime geçmeye çalışıyor. Ama şu ek gıda benim çok canımı sıkıyor, 2 kaşıktan fazla yemiyor onu da zorla bin bir oyunla yedirebiliyorum