Ecebaby 19 Ekim doğumlu bu aralar hep kucak ve ayakta dolanmak istiyor. Uyku gerilemesi yaşıyoruz uykuya direniyor çok ağlıyor 😣emekliyor kalkmak istiyor elinde olsa yürüyecek.😄 Diş yok. Baybayy yapıp gidince pek sıkıntı yapmıyor ama genel olarak mızmız. Ek gıda kahvaltıyı çok severdi ama 4 gündür pek yemiyor. Pankek ayran çok seviyor kayısı, şeftali, kıymalı tarhana seviyor. Balık hiç sevmedi. Bakliyat, şehriye ve makarnaya yeni geçtik. Hamur çocuk hamurlu şeylere bayılıyor ama genel olarak iştahsız bir bebe.