mehmet_saki Bebeğim 19 günlük 2 gündür kakasını yapamıyor biz altdan zeytin yağıyla uyarı verince yapıyor kabızmı gazımı var bilmiyorum ayaklarını kendine çekip sıkıyor kıpkırmızı oluyor ağlıyor
ozlem_murat mehmet_saki iki aylık bebişim var hala aynı kaka yok gaz var ayakları kendine çekiyor ağlamaktan nefesi kesiliyor o derece hastaneye goturdum gazı var başka bişey yok dedi gönderdi damla verdi ama hiç bir faydasi yok 🥹
gokceege mehmet_saki gazı var büyük ihtimalle canım daha çok küçük doktorundan gaz damlası iste bağırsakları sindiremiyor daha
peraninnannesi mehmet_saki kuzum bir şey yapma öyle zeytinyağı falan daha çok küçük. Anne sütü alan bebekler bir günde 10 kere kaka yapması ne kadar normalse 10 günde 1 kaka yapması da çok normal. Gazı vardır. Lütfen bir şey sürmeyin tahriş edersiniz. Kabız olamaz sıvı alıyor çünkü sürekli.