ktnzehra49 Çok şaşırdım uzun zamandır almiyordum ,bekarken hep almisimdir kilo alıp verdiğim icinde genelde aynı oranda elbiselerim oluyordu ,kısa olduğum için elbise pek tercih etmiyordum bugün alayım dedim tek parça elbise şaka gibi bu fiyatta 🙄 geçim çok zor cidden