Bizde 15 gün önce olduk çok huzursuz oldu calpol u ateş yükselirse ver demişti. Bir kere 37.6 ya çıktı çay kaşığı verdim bida yükselmedi şükür ama uyku hali vardı halsizdi mutsuzdu meleğim. Sık sık emzirdim bağışıklık için. 2-3 gün sonra toparladı banyosuyla beraber.