aylizinannesiiii Kızlar koltuğun ayağına serçe parmağımı vurdum mosmor oldu ağrısı geçti ama mosmor buz harici ne yapabilirim
minikpandam-_- aylizinannesiiii benimde benzer olay oldu orta parmağımıdı röntgen çekerler öyleyse parmak ateli yapıyorlar. 20 gün kaldı benim(kırık vardı bende) çok geçmiş olsun ağrınız hala varsa büyük ihtimalle çatlak veya kırık
ada_2020 aylizinannesiiii okurken canım acıcı geçmiş olsun geçen gün benimde serçe parmağıma sert bir cisim düştü kas gevşetici krem sürmüştüm yatmadan önce
aylizinannesiiii bizdejantikizlardik ay ben ağladım resmen ama ilk defa mosmor oldu normalde kızarır bu sefer şişti çok korktum 🥹
ecebirce220622 aylizinannesiiii ben çamaşır teline çarpmıştım morardı çatlamıştı bence morluk artarsa bir gidip görünün geçmiş olsun 🪽
aylizinannesiiii ecebirce220622 çatlağa ne yapılıyor akşam eşimin gelmesini bekliyorum acıle gideceğim acilde bakarlar dimi
ecebirce220622 aylizinannesiiii bakarlar tabi atel gibi bişey koymuşlardı parmağıma siz yine de soğuk kompres yapın
yasmiiina ezilmiş olabilir başıma geldi🤭 baya morarıp şişmişti üstüne basıp yürüyemiyordum doktor krem vermişti ama en önemlisi buz, saat başı buz uygulamak gerekiyor
aylizinannesiiii minikpandam-_- ağrıdan hala duramıyorum gideceğim acile git gide morarıyor tırnağıma kadar morarmaya başladı
minikpandam-_- aylizinannesiiii maalesef benimde öyleydi röntgenden sonra belli olur çok üzerine basmamaya çalışın çok geçmiş olsun acısı 2 3 gün sonra hafifliyor 8 9 gün sonra çoğu geçiyor
aylizinannesiiii minikpandam-_- ecebirce220622 bizdejantikizlardik Kızlar gittim acile çatlamış parmağım atel sargı yaptılar 🥹🥹🥹
minikpandam-_- aylizinannesiiii çok geçmiş olsun Sargın gevşerse tekrar git düzelttir canım en kısa sürede geçer inşallah