asdfqwe Hanımlar emzirme döneminde levitron 100 mg kullananlar yazabilirim gutrım aşırı yüksek çıktı emzirmeden ayırmak istemiyorum lütfen emzirme döneminde kullananlar yazsın 😔
Hotic asdfqwe bu ilacı yazan doktora emzirdiğinizi, bu dönemde kullanıp kullanamayacağınızı sormadınız mı
feyzahmet asdfqwe bu ilaç zorunlu zaten troidiniz düzgün çalışmazsa sütte üretemezsiniz. bende 50 mg kullanıyorum düzenli kullandıkça değeri düşer kullanmanızda sakınca yok
asdfqwe Hotic aile hekiminiz yazdı endokrine gidiceksin dedi sordum bakicaz dedi net bı cevap vermedi araştırmama gorede sorun yasatmiyomus emzirmede
Hotic asdfqwe ben hamileyken kullanmıştım emzirirken de kullanılıyor diye biliyorum. Bazen burada çok bilinçsizce yönlendirmelere şahit oluyorum da o yüzden doktorunuza sormanız daha sağlıklı olur demek istedim 😊
asdfqwe Deniz3551 hamile iken 50 mg kullanıyorum doğum sonrası doktor kullan demişti düştü diye umursamamistim şimdi 49 a yükselmiş 100 mg yazdı doktor