Benim sütüm gelmedi hastane mama da verme dedi durdu sürekli, sonra sarılık değeri sürekli yükseldi 11 e çıkınca Küvöze aldılar 3 gece kaldı küvözde 3. Gün çıktık . O zaman çok ağladım üzüldüm bebeğimi aldılar diye ama sonuç olarak onun iyiliği için alıyorlar öyle düşünüp rahatlayın . 🥰