paradise35 bebeğim 5-5 buçuk aylık olana kadar hep anakucağında uyudu otomatik sallanan da aldım ama onu sevmedi babybjörn gibi olan değil de eski tip ana kucakları var ya ondan vardı hep onda uyudu. Muhtemelen kendilerini kucakta gibi hissediyorlar. Yatak düz olduğu için o hissiyat olmayınca rahat edemiyorlar. Hatta bazen gece uykusunda huysuzlanınca veya hastayken uyuyamayınca da onda uyutuyordum 😄