Hemen hemen 2 aydır bebeğimin çisinde azalmalar var kakasi gayet normal 2 gece bezi kupkuru kalkdi cogu gece 1 kere denilmeyecek kadar az yapıyor çişini doktor bobreklerinde sıkıntı olabilir diyip il e gonderdi ilcede yasiyorum sizde boyle birsey yasadiniz mi bebegim 10 aylik suan