1 hafta öncesinde. Yaptırsam sorun olurmu annemlerin yanına gidicem. Orda aşıyla ilgili sorun yaşamak istemiyorum. Sağlık bakanlıgını aradım saglık ocagına ordaki kayıtlı bebek sayısına göre geliyormuş aşılar. Bende gidince biraz kalcam. Döndüğümde 13,5 ayşık olmuş olucak