1- ek gıdayaya ne zaman başladınız. Yurt dışında 4. Ayda başlanıyor sanirim.
2- nelerle basladiniz ve gunde kac kere ek gida verdiniz
3- ek gidaya baslayinca cocugun emmesi azaldi mi?
4- ek gidaya baslayinca kilo alimi cogaldi mi?
tesekkurler anneler 🙏💗