aycanilgun sadiye0 hiicc bişey olmaz. Aksine Bebelac Gold çok daha iyi. Aptamil kullandık ilk 3 ay sonra fiyatı çok artınca Bebelac Gold’a geçtik 3.5 aydır kullanıyoruz. Çok memnunuz
ZeydsMom sadiye0 evet kabizlik falan yapmadi benim korkum oydu. Bisey olmadi hersey iyi . 2 numarasina gectik artik. İyi gidiyor hersey