mirooooo Memeyi 2-3 dk aktif emip sonra emzik gibi kullanıyor bırakıyor bıraktığı için ağlıyor geri veriyorum itiyor etrafa bakıyor ne yapacağımı şaşırdım gece uykusunda daha iyi emiyor
tontonanne mirooooo 3 4aylar bebegin etrafı kesafetme dönemi olduğu için meme reddi yaşanabilir sizde o durumdasınız sanırım geçici bir dönem merak etmeyin
babyboy_35 mirooooo ataktan dolayı öyle oluyor maalesef gezdirerek emzirmeyi deneyin kucağınızda loş ışıkta deneyin beyaz gürültüyle deneyin konuşarak emzirin müzikle emzirin deneyin her yolu umarım çok çabuk atlatırız
mirooooo tontonanne inşallah ya üzülüyorum doymayacak kilo verecek veya hasta olacak gibi gibi veya başka bişeyimi var diyorum
birkizannesi-35 mirooooo sık derken Bu aylarda en az 3 saat geçmesi gerekir Benim başıma geldi çünkü saat arasını açtım 3-4 saat yapınca içiyorlar
birkizannesi-35 mirooooo yenidoğan da o şekilde 2 satte bir ama 2 aya 3 saat 3. Aydan itibaren 3-4 açılıyor
birkizannesi-35 TarcinliSutlacim gece uyku arasında emer gündüzleri de uykuya yatıracağınızda nasıl destekli uyutuyorsanız uyku uyanıklık arasında emer yine bebekler
birkizannesi-35 birkizannesi-35 tabi karnı toksa içmek istemez meme reddi oldukların da aç olsalarda içmiyorlar 😞
TarcinliSutlacim birkizannesi-35 hiç takip etmiyorum açıkçası uyandı diyelim emer altı kirliyse temizlerim biraz oyanalanir oynarız falan uykusu gelince biraz daha emer uyur kısa uyur uyanır emer tekrar altını al oyala oynarız uyut böyle geçiyor .. geceri 4 saatte bi kalıp emip geri uyuyor
TarcinliSutlacim birkizannesi-35 cisli bez sayisindan ve aylık kilosundan anlıyorum doydugunu zaten doymadigi zaman asiliyor mememe🤣