rabiadmrr koku mu aldığı için mi uyuyor, ama bütün bebekler annesinin kokusunu alıyor, hepsi böyle uyumuyorki 🙁 Şöyle söyleyeyim size çok ağlıyor, çok acıkıyor,emzirmek için oturuyorum 5 dakika sonra tamamen derin uykuya geçmiş vaziyette, memeden aldığımda hiç tepki yok, oturtuyorum uykusu açılsın diye, oturduğu yerde uyuyor 🙄