hazale966 Kızlar bebeğim 2 aylık gözünün üstünde ve alın ortasında melek öpücüğü var ağladıgında ve ıkındıgında daha belirgin kırmızı oluyor? Sizin bebeklerinizde var mıydı? Geçti mi? Geçtiyse ne zaman geçti??
Endoplasmic_reticulum_ hazale966 ensesinde var ve bazen çok kırmızı oluyor , bazen soluyor geçeceğini düşünmüyorum. Kalıcı bunlar diye biliyorum
AegeansMom hazale966 kızarıklığı geçti ama ince kılcal damar görünümü duruyor ve ağladığında kıpkırmızı oluyor
leylaa11 Endoplasmic_reticulum_ ensesin de bizim de var ama benim ensem de de leke olduğu için genetik olduğunu düşünüyorum 😅
aycavera hazale966 gözünün üstünde belirgin vardı o geçti 3-4 aydan sonra ama ensesindeki hala duruypr :)
ikizannesi99 hazale966 Benimde oğlumun göz kapağında, alnının ortasında ve dudak üzerinde var, dudağının üzerindeki tamamıyla geçmek üzere ama alnının ve gözünün üzerindekiler beni de tedirgin ediyor. Bizde 7 aylık olacağız umarım geçer çok korkuyorum 🥺
churchil hazale966 10 aylık kızım alnındaki doğum lekesi gibi duruyor bende de var ☺️ ensedeki hafif kalmış ama belli oluyor göz kapağındaki geçti
veramommy 8 aylığız göz kapağındakiler geçti ama anlındaki geçmedi, genetik sanırım yeğenlerimde vardı 2-3 yaşında geçmiş
araseflin hazale966 ensesinde var 2 yaşına girecek hala duruyor 2. Çocugimda da var şimdi oda 3 aylik
silakin hazale966 kızımın başının arkasında ensesinde göz kapağında alnının ortasında ve burnunun önünde var. Burun göz ve altındakiler için 1 yaşa kadar geçer demişti doktor baya azaldı. Kafa ve ense için de 3-4 yaşına kadar geçer dedi onlarda çok bi değişiklik yok. Kızım 5 aylık.
Yrnkskn hazale966 benim kızımın fa ensesinde saç bitiminde var demeniz gibi ağladığında veya terlediğinde kızarıyor sonra biraz daha sönüyor rengi 2 yaşında kızım hala duruyor ama aşırı belli olmuyor sadece sıcak havalarda biraz belirginleşiyor
Aylinaydemir35 Benim oğlumda da kaş arasında var birde enseden nokta nokta kirmizililiklar var 1 buçuk yaşında bazen çok belli oluyor bazen olmuyor geçerse de geçmezse de çok güzel bence tabi büyüyünce kendisi beğenecek mi bilmiyorum 🤭🙂↔️
Esra0561 hazale966 kızımın göz kapağında vardı geçti 14 aylık şuan 1 yaşa kadar geçiyor özellikle göz kapağı. Alın ve ense biraz daha kalıcı yani geçmesi zaman alıyor.
beratugayse hazale966 Alnında, göz kapağında, dudak üstünde, ensesinde var. Biraz soldu ama geniş geçmedi. 13 aylık oldu. Sanırım 4-5 yaş civarları geçiyormuş
hazale966 beratugayse hadi bakalım🥰 Bizde ne zaman gececek göreceğiz😊 bendede alnımda varmıs gecmis. Ama bana annemden tansiyon geçmiş ondan kızarıyormuş