farelikoyunkavalcisi Kızlar n’aptınız ev buldunuz mu toplandınız mı hazır mısınız biz daha ev bulamadık ne zormuş bu işler böyle
Busra060606 farelikoyunkavalcisi vallahi hiçbir şey yapmadık daha eşim bugün ilişik kesti 14 ünde orada göreve başlamak zorunda lojmandan haber bekliyoruz daha
farelikoyunkavalcisi Busra060606 bizde de aynı durum var sizin de merkez mı ? Baktığımız evler hep eşyalı boş ev yok neredeyse
Busra060606 farelikoyunkavalcisi biz de Şırnak merkeze geleceğiz ev arayışına girmedik eşim lojmana çıkar gözüyle bakıyor bakalım ondan haber bekliyoruz
Busra060606 Yigitttt2021 ayın 3 ünde sıralamalar belli olacakmış ondan sonra da sırası geleni sırayla arayacaklarmış eşim öyle dedi
Busra060606 farelikoyunkavalcisi eşim de öyle dedi yeni toki lojmanlarında çok boşluk varmış lojman puanınız sıralamanız kaç aceba eşiniz polis mi
oykumm2019 Busra060606 canım bizde lojmana başvuru yaptık ama puanımız düşük olduğu için kesin çıkmaz diye zar zor bi ev bulup eşyaları gönderdik 🥺
oykumm2019 Busra060606 bize de tam tersi söylendi maaleseff 100 kişi çıkacak lojmandan denildi biz 98. Sıradaydık ve daha başvurular bitmemişti 🥲
Busra060606 oykumm2019 evet canım 100 kişi çıkacakmış normalde o kadar kişi sayısı olmuyormuştu o yüzden 100 e çok diyorlar bu sene sizin sıralama sıkıntı en iyisini yapmışsınız ne zaman aramıştınız ?
oykumm2019 Busra060606 ay başı gidiyoruz nasip olursa puanımız 46 ev olunca düşüyo puan maalesef 2 hafta önce aramıştık öyle demişlerdi baklm nasip çıksa bile ne zamn sıra geleceği belli değildi lojmanı çok istemiştim nasip olmadı