Kızlar dişim bir şey yeyince çok ağrı ve acı yapıyor üzerine bastırıp yemek yiyemiyorum çok ağrıyor ve acıyor normalde ağrımıyor bir şey yeyince ağrıyor su içince de ağrısı hafifliyor neden olabilir sizce doktora gideceğim randevum var ama öncesinden sormak istedim size yaşayanlar vardır illaki