Kızlar ıyı geceler ya aşagı yukarı 3 4 aydır camasır makinam camasrları Guzel yıkıyo ama leş gibi kokuyor sanki uzun zamandır içinde kalmıs gıbı boşta calıstırdım tuzlu karbonatlı sirkeli suda yaptım yok ya calgonda kullandım ama aynı bu konu hakkında Bi öneriniz bilginiz varmı🤔