senadggc Kızlar merhana 2 ay 20 günlük kızım var hipp kullanıyordum gümde 1 kere zorla kakasını yaptırıyordum şimdi smaya geçtimm onda hiç yapmıyor 3 4 gün olduu kullanalı napmalıyım Bebelacıdamı denesem sizce?
sna44 senadggc hippden neden geçtiniz?ben smadan hippe geçmiştim Smada kıvranıyordu Hipp keçi sütlü iyi geldi
erdemsmom senadggc sma net kabız yapıyor canım ben şuan bebekac kullanıyorum aynı zamanda sma yüzünden bağırsak düzenleyici kullanıyorum
senadggc gozleri_deniz1 kabızlık derken mesela benim kızım sıkıntı çekmiyor günde 1 kere yapıyor ne cıvık ne katı hani illa günde 1 kere yapar normalmi bu sizinki kaç günde yapıyodu
gozleri_deniz1 senadggc bence normal benim kızımda öyleydi bazen 1 bazen 2 defa yapardı babaannem yapmadığı zaman zeytinyağı sür derdi makatına ama tabi her söyleneni yapmak ne kadar doğru bilmiyorum tercihinize kalmış eğer tedirginliğiniz varsa doktora gösterebilirsiniz 🌸
Sare3437 senadggc sen yazmasina bakma bebeginin midesi ne kadar alirsa okadar ver bazilari istahli cok icer bazilari az icer doyup doymadigini anlarsin