fatish Merhabalar. Kızım çok bağırmağa başladı hiç durmuyo beni görünce ancak kucak istiyor. Yere koyduğum anda ağlamaya başlıyor.. artık bende deliriyorum. Ne yapıcağımı bilemiyorum yardım edin lütfen😢
Ecemsultan fatish aynı durumdayız. hep mızmız oldu oysaki çok akıllıydı. yapışık ikiz gibiyiz 5 dk yanından ayrılamıyorum. sürekli çığlık atıyor bireylere sinirleniyor falan. evde abi abla var önce çok severdi onlardan bana gelmezdi şimdi hiç bırakmıyor beni
Mire Offf aynı durumdayım kızım çok fena 10 ay 10 günlük sürekli gezmek onunla oynanmasını istiyor ve en kötüsü de istediği olmayınca kafasına vuruyor kendine zarar veriyor saçlarını çekiyor 😓 ne yapıcam hiç bilmiyorum
Sihirliannem Benim bebeğim de 10 aylık hep bana gelmek istiyor babasında bile durmak istemiyor ben varken normal mi bu durum
Endoplasmic_reticulum_ Merhaba ayrılık kaygısı , merhaba hunili günler , bolca dayanma gücü diliyorum hem kendime hem de tüm annelere